ponedeljek, 14. januar 2013
Parfumerija
Parfume definiramo kot mešanico dišavnih olj, raznih dišečih spojin, topil in fiksativov. Namen parfuma je, da daje uporabniku prijeten vonj. Večina dišečih sestavin izhaja iz rastlin, obstajajo pa tudi umetno sintetizirane in tiste, ki so pridobljene iz živalskih izločkov. Med najbolj poznane živali na tem področju poznamo mošusnega jelena in kita glavača. Prvi je poznan po mošusu, drugi pa po ambri. Obe živali imata žleze, ki izločajo te dragoceni »surovini«. Človeška sposobnost izločanja dišavnih substanc pa je dosti bolj zakrnela.
Danes v parfumeriji poznamo tri osnovne definicije dišav; toaletne vode, parfumske vode in parfumi. Po vrsti si sledijo od dišave z najmanjšo intenzivnostjo do najmočnejše oz. izvirnega parfuma. Toaletna voda je najbolj razširjena in je ponavadi tudi najcenejša, medtem ko sta parfumska voda in še posebno parfum intenzivnejša in dražja. Za 3,5ml pravega parfuma lahko odštejemo tudi več kot 100€.
Moški parfumi so sicer redkejši kot ženski vendar podobnih cen. Cene same se pa gibljejo tudi glede na poznanost blagovne znamke, tako da je v praksi težko določiti kvaliteto parfuma glede na ceno, intenzivnost dišav pa je tudi težko primerljiva saj proizvajalci velikokrat kreirajo in poimenujejo dišave po svojem okusu. Manjka torej standardizacija na področju dišav, ki bi uporabniku omogočila ustrezno razločiti dišave. Ostane torej le ena opcija; osebni obisk trgovine in testiranje dišav.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar